logo valleiglas
winkelmand

Winkelmand

login

Log in

  • Binnen 24 uur een leverdatum
  • Korte communicatie lijnen
  • Gratis bezorging vanaf € 500,00
  • Zeer scherp geprijsd

Heb je een klacht of vragen over de garantie?

Garantie

Op al onze producten zit een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat je altijd recht hebt op een goed product.

Daarnaast nemen wij de garanties over die producenten geven op hun producten. Deze garanties zijn per product verschillend. Wilt weten welke garantie wordt gegeven op een specifiek product? Neem dan contact met ons op.

Klachten

Klachten willen we natuurlijk tot het minimum beperken. We willen graag dat je tevreden bent met de bestelde producten. Daarom willen we je vragen bij levering de producten te controleren en de afleverbon te ondertekenen. Hiermee verklaart u dat u de producten zonder schade heeft ontvangen.

Kom je er later achter dat een product toch wel beschadigd is? Dan kun je hierover binnen 48 uur alsnog contact opnemen. Zodra de geleverde materialen al verwerkt zijn, kunnen wij niet meer verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele kleurverschillen of zichtbare schade.

Heb je een klacht? Dan zoeken we graag samen met jou naar een goede en passende oplossing! Neem contact op via verkoop@valleiglas.nl of bel naar 06-19021744. Stuur je ons een mail? Dan ontvangen we ook graag foto’s van de klacht!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.